Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Rolig dag! 29/11

Publicerad 2011-11-29 20:02:52 i Min Vardag :)

Heeeeeej!!! Idag började jag kvart övert åtta :) Skulle till skolan sen tio min senare skulle vi till rese igen -.- tyckte att vi som va i rese kunde stanna där, men nej vi skulle ses i skolan och gå där ifrån.
Sen tog vi bussen mot gamla Linköping och kollade lite där :) Såg en som hade klätt ut sig till TOMTE, såå söööt!! och alla barn som dansade?! DOm va faaaaaaaaan söööötast!! Sen åkte vi tillbaka till skolan :P jag och några kompisar hade precis tagit mat och skulle äta. meeeeen då  gick det förbannade brandalarmet i skolan -.- det går sjukt OFTA!!! Vi fick stå ute i 15 min innan brankåren kom, dom har liksom jätte nära till vår skola men det tog 10 min  innan dom kom och det va som vanligt falskt alarm, men man vet ju aldrig när det är på riktigt... sen när man fick gå in så stormade alla in! Snacka om brotom dom hade, vi är liksom 2100 elever på skolan om inte fler... Sen va det typ inga som åt maten! Dom kanske inte orkade eller så ville dom inte äta kall mat. dom kunde tagit ny mat :D smaaaaart va?! ;) Dom orkade inte ens lämna brickorna... haha xD.
Sen väntade tills vi började, sen skulle vi åka till Norrköping så vi gick till rese igen ;D
jag och två kompisar väntade på dom andra, men sen ringde dom och frågade vart vi va då sa jag att vi va typ vid tåget och dom va vid tåget, så vi sprang till tåget för att hinna med det tåget men våran lärare och några andra elever missade tåget så dom fick ta ett annat tåg. Sen kollade vi lite sen fick vi fika på mc'donals :D

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela