Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Onsdag... ingen bra dag!

Publicerad 2011-11-09 16:53:38 i Min Vardag :)

Tjooo alla snyggingar!
Tänkte berätta lite om min dag!
Fast den e kort!
Vaknade vid fem.
Klädde på mig.
Stack iväg ut i kylan :S
Cyklade mot rese.
Kaaaaaaalllt!!!
Satte mig på tåget och åkte till skolan!
När jag kom till skolan va varenda person sur på något vis xD!
Alla kanske hatar Onsdagar?
Iaf vi hade prov på morgonen, det känndes bra så hoppas jag får godkänt:D
Sen hade vi rast och väntade på att våran engelska skulle börja sen åt vi lunch ;P
Sen hade vi idrott, och vi körde basket och jag nådde inte upp till korgen så jag missa hela tiden xD kände mig sämst och att jag sabbade för laget!
Aja nu väntar jag på käk :D
och sen blire väl att tråka framför datan ett tag sen sova... hoppas man sover bra inatt!
ska ju upp vid 05:45 och cykla en kvart senare!!! GAAAAAAH!!!!! KAAAAAAAAAAAALLT!!!!!!


Puss på er alla.

kommer säkert skirva ett inlägg innan jag ska sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela