Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

När livet sviker :'(

Publicerad 2011-11-17 15:15:58 i Min Vardag :)

Tjaaah alla sötnosar!!!

Rubriken säger ALLT!

Jag trodde det va du och jag men jag hade så fel! :'(

Jag trodde på allt du sa... men det va bara falska ord, du menade dom inte! :(

Hur kan man ha så fel ?!  :( Varför finns kärleken :S den borde inte finnas! Jag Älskar dig!
När jag ser dig då ska jag visa min kärlek till dig!

Om jag e blyg så är jag, och det e bara jag som kan ändra på mig själv!
jag vill inte vara blyg! skit i detta!! struntar i kärklen!!!! Trodde jag hade hittat min andra halva som jag ville ha resten av livet men det va bara jag som ville han sa så mkt! som betyder så mkt för mig!!!! Jag kan inte klara mig sjävl!!! jag vill ha dig!! när ska du förstå? vad jag än gör så går allt åt hevete?
Vad ska jag göra utan dig baby?!!! Du va en ärlig person som jag gillar väldigt mkt!

Säger bara en sak LIVET SUUGER!!!


Idag har jag varit ute och frågat om jag får proa på ett dagis (småbarn)
jag vet inte om jag får än men jag väntar på svara och hoppas jag får ett JAAAAAAA!!!

Puss nu ska jag dunka lite musik och må dåligt! Nääe jag ska vara glad men inuti mår jag skit!!!

Så nu vet alla det!!!


puss :*

DU  KAN BARA DRA TILL HELVETET OM DU INTE VILL HA NÅGOT MED MIG ATT GÖRA!! JAG VET FAAAAN HUR DU TÄNKER!!? LJUG INTE FÖR MIG DET E SÅ JÄVLA LÅGT AV DIG!!! JAG NÄMNER INGET NAMN MEN JAG HOPPAS PEROSONEN VET ATT JAG MENAR JUST DEN ''KILLEN''

DET E EN KILLE, MEN MER SÄGER JAG INTE!
VI HADE NÅGOT...

FUCK YOU!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela