Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Måndag igen!

Publicerad 2011-11-28 19:15:27 i Min Vardag :)

Heeeeeeeej mina älsklingar! Har kommit hem för en timme sen :)
Nu e jag i värmen :D sköööönt!!

Skoldageen va helt okej :) Träffa alla underbara människor! Hur har era dig varit? Hade en soft skoldag. Började halv elva! (men tyvärr måste jag upp 7 för att hinna med tåget!) Får även vänta en timme i skolan, är inne halv tio och är i skolan tjugo i tio... Första lektionen är bääääääst!
Sen hade vi svenska... döööh trååkigt! :P Sista lektionen va matte :D ganska nöjd med lektionen (a)

Allt för mig :D  Nu ska jag kolla olika bloggar :P

Några av dom e JÄÄVLIGT braaa!!


Puuuuuuuuuuuss och kraaaaaaaam till er ALLA!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela