Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Lite bilder från Linköping ;)

Publicerad 2011-11-22 19:56:49 i Min Vardag :)






Åker från västervik till Linköping. Från Linköping till Västervik varje dag! :( buhu! Men får skylla mig själv jag som valde att gå där och jag ångar faaaaan inte det!!! har världens bästa klass och kompisar som jag älsar över hela mitt hjärta! Lämnar er aldrig!! <3333333
Tänkte lägga in lite bilder som jag har skrivit att jag ska göra, men har glömt bort det och kom på det nu så har e lite bilder ska se om jag hittar någon bild på min skola på nätet annars så får jag skita i det. Kan ej ta kort då kommer massa folk med på kortet :/. Detta va allt för mig denna dag :) puss Imorrn väntar en härlig dag (a)<3

Kommentarer

Postat av: Dennis

Publicerad 2011-11-22 21:11:14

När togs bilderna :P? ser ut som idag den 22?



och du får inte åka med mig på torsdag :(!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela