Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Linn gästbloggar

Publicerad 2011-11-13 01:36:11 i Gästbloggning

Hallå snyggingar! Tänkte ta mig friheten att gästblogga när jag ändå är här, har som ni ser fixat designen lite. Tycker inte jag är så märkvärdigt bra på sånt här egentligen, men vissa brukar vilja ha min hjälp så vad gör man inte ehe. Blev ganska nöjd med denna ändå!

Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Kan säga att jag saknar Nathalie väldigt mycket. Vi ses tyvärr inte så ofta längre, men under mellanstadiet var vi väldigt tighta och umgicks nästan hela tiden. Har haft så himla roligt med den tjejen, vi har delat många stunder - både glada och ledsna.

Ett minne jag har är att vi alltid brukade göra en massa filmer haha. Vi hittade på en alla möjliga roliga saker som vi spelade in, Nattas bror Mange brukade vara med också. Kommer ihåg hur kul vi alltid hade och hur mycket vi skrattade åt det sen. Saknar det! Anledingen till att vi gled ifrån varandra var att hon tyvärr flyttade till en annan stad i högstadiet. Men trots det försöker vi ses så ofta vi kan när hon är i Oskarshamn och hälsar på sin mamma. :)

Om jag skulle beskriva Natta så skulle jag definitivt säga: one of a kind! Hon är sig själv, thats why i love her so much! Hon är också väldigt positiv och muntrar upp en med sitt härliga humör. Tycker det är tråkigt att vi inte ses lika ofta så vi får försöka bättra på det! Men trots att vi inte umgås lika ofta längre är vi exakt lika bra vänner som förut, vi kan alltid räkna med varandra.

Det var allt jag hade för den här gången.
Gå in på min blogg om ni har lust! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela