Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Kom nyss hem! (:

Publicerad 2011-11-14 18:33:45 i Min Vardag :)

Hej alla glada!
Kom precis hem (: nu ska jag göra min frukost tills imorgon, skoldageb har varit bra! hur va eran?
:P Vi hade estetisk verksamhet först sen lunch :P ÄCKLIG MAT!!!!
Så ja är jätte hungrig nu!! Ge miiiig mat!!!
Sen hade vi svenska vi läste en bok den e jätte bra erskort heter den. har dcoj läst den innan men den e så bra så man kan läsa den fler gånger! :D Sista lektionen va matte och det va döööh jobbigt!

Sen pick jag vänta i rese en timme :/ kallt som faaaaan vare!!! buhu!

Bloggar sen puss :*

älskaridgmestbaby!!<3333




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela