Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Hemma!

Publicerad 2011-11-25 17:01:09 i Min Vardag :)

Tjoooooh alla!
Har varit hemma i in timme nu :) blir alla kolla på idol ikväll och äta lite tacos :D
Och smsa med en person!

skolan har varit bra men jobbig!

åt inte maten i skolan gick till sibylla istället med en kompis ;) gott va det men vi fick springa till skolan för att hinna i tid! höhö xD men kul va det!

Vi hade bara en rolig lekton!


Först hade vi. Estetiskverksamhet

Sen hade vi en döh trågit lektion, kommer inte ihåg vad den heter xD
Senare data och lunch på sibylla :P sen svenska va döööh tråkigt!!
Den första lektionen e fett ROOOOOLIG!!!

Nu ska jag kolla vidare på tv och sen ska jag nog dra ner och köpa GOOOOOODIS, tar med min bror ;D



Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela