Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Heeeeej!!

Publicerad 2011-11-17 19:25:51 i Min Vardag :)

Tjaaaah alla underbara!

Vet att jag bloggar mkt idag :) men har ju varit ledig och måste ju passa på att skriva då :)
har precis gjort den läxa :P vi skulle interjuva två vuxna om vad dom lekte med på sin tid ;) jag interjuvad min pappa :D Men vem mer ska jag interjuva ? det måste va någon vuxen. det får bli någon här hemma xD
just nu luktar deeeet maaat och jag e GANSKA hungrig, fast jag åt lite innan maten hähä!

tkr ni att jag ska säga godnatt nu eller sen dp blir det ett koer inlägg ska upp tidigt!

Imorgon har vi bara chill lektioner, men den sista HAAAAATAR jag!!

Våran svenka lärare e så BAAAANSLIG!!!!!





Puss!

Ni är jätte dåliga på att kommentera!! kom igen :D va e det med alla idag? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela