Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Godmorgon världen!

Publicerad 2011-11-27 10:45:47 i Min Vardag :)

Goooooodmorgon alla fina bloggläsare! Vaknade för en stund sen :) har precis ätit havregrynsgröt med lite sylt, det va gooooooott!!
Har en härlig känsla att att hemma, på vardagarna sitter jag och äter frukost på tåger xD
Vad ska ni göra idag?

Jag ska inte göra så mkt idag, fortsätta att julpynta lite till sen så ska jag ut :P (gå ut med hunden ibland) Tänkte ta några kort då  :P

Hoppas ni får en bra morgon!!

Jag e skiiiiit trött!! Somdande vid 3 -.- ( för det blåste som faaaaaan!!)

Det blåser nu med :O

Hoppas det e borta imorgon :)
nu ska ska jag käka macka :) vi hade inga så vi fick ta bagutter(stavas?)

Pussss och Krammm


Såhär såg min frukost och nu ska jag äta macka ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela