Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

^^)

Publicerad 2011-11-09 19:29:02 i Min Vardag :)

Heeejsan! tänkte passa på att blogg lite nu när jag inte e så arg längre! Men vet inte vad jag ska skriva!
Jag och Linnea har bråkar och vi bråkar än men vi ska låta varandra vara och inte prata på ett tag får se om det blir bättre. Det är något man märker... kan säga att jag har kort stibbin vid vid vissa tillfällen xD

Tänkte slänga in en video snart men vet bara inte vad jag ska säga :D kanske kan visa skolan och sen han ni få en bild på skolan :D sen kan jag även göra en video när jag väntar på tåget :P
Aja det ska bli en video till :D detta inlägg blev tråkigt men kommentera massor om vad jag kan blogga om! <3


missýoubaby<3 you and me ?




Ich liebe dich!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela