Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Du får mig att må bra!

Publicerad 2011-11-17 18:20:10 i Min Vardag :)

Hejsan! Dåliga inlägg och dåligt att ni inte kollar min blogg!

Ni kanske läst det förra inlägget!

Nu kan jag inte beskriva hur jag mår!! jag mår otroligt bra, men ändå kan jag inte sluta tänka på det som hänt men det får ligga bakom mig nu!!''

Jag ser fram emot att ha dig i min närhet!

och jag kommer alldig älska dig även om du gör ett bra eller dåligt val!

Men bara så du vet så kommer jag älska dig hela mitt liv!!!




Jag har stolt ajj jag har äkta vänner som älskar mig!!!


Nu tänker jag speciellt på LINN son gästbloggade för ett tag sen!!!

Jag flyttade ifrån världens bästa min ingen kan ta hennes plats i mitt hjärta!

vill träffa henne NU NU  NU!!!

Bara så du vet lin kommer jag få GLÄDJETÅRAR!!!


Jag kan faaaaan inte beskriva min kärlek till dig!


Kommer alltid finnas för dig i alla lägen!

Precis alla!!!



puss på dig BABY!!!!!!!!<333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela