Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Chillar ^^)

Publicerad 2011-11-19 21:10:21 i Min Vardag :)

Heeeeeeejsan!!

Precis sminkat mig för ingenting ;) det kallas beroande! xD
Kollar på polis skolan sju coch smsar med en jätte söt kille :) han är så underbar!
HJan tkr om att messa med  mig, vi har messat typ hela kvällen och smsar än hehe :) nu ska jag svara på hans sms :D
Vad gör ni? NI E JÄVLIGT DÅLIGA PÅ ATT KOMMENTERA!          Funderar på att sluta skriva här, jag har bloggen kvar men bloggar inte varje dag :) vill inte att min blogg ska bli tråkig så jag skriver bara när jag har något
intressant att berätta ;D


Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela