Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Äckel tåg!

Publicerad 2011-11-18 16:24:37 i Min Vardag :)

Hejsan alla underbara!

Har precis kommit hem från skolan :)


Dagen har varit bra med mkt skratt ;)

Sen när jag skulle åka hem fick jag åka med världens fulast tåg!!

Det va inte trevligt, smutsigt och det stank typ gammla spyor och gammla lik!! blääääh!!

Aldrig mer det tåget tack!! det e sämst1 Fick åka med det för att det nyaste e det alltid problem med!
Kan säga att ingen var glad att åka tåget, det va obekvämt och när man satt på sätterna blev man blööööt-.-

Blöööhh på det!

Hur har eran dag varit?


Jag missar att träffa alla idoler i LINKÖPING bara för att jag inte kommer hem senare på kvällen!!! fuuuuuuck!!!!

Jag vill Jag vill Jag vill dit nu nu nu nu nu NU!!!!!!!!!!!




aja får väl tråka framför datan ikväll och kolla film dååå ;)
ha det gött så hörs vi!!!
Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela