Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

2011-11-10

Publicerad 2011-11-10 20:36:57 i Min Vardag :)

Heej!! Idag har dagen varit bra :D
Skolan och massa lektioner och har även varit fadder idag men ska va det ända tills jul...

Sen tagit tåget hem, kännde en bekant ;) men tror inte han kände igen mig. skitsamma xD

och nu sitter jag framför datan. Har precis duschat och ska snart lägga mig! '

Åt mat nyss också gött :D lövbiff med pommes :P

Nu har inte jag något mer att skriva har inte tid eftersom jag ska sova snart... :( ska upp 5 -.-

sånt e livet!

Och jag saknarverkligendigbaby!!!'

 

Puss och Kram till er alla! <3



GODNATT SOV GOTT OCH DRÖM SÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela