Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

11:54

Publicerad 2011-11-13 12:07:16 i Min Vardag :)

Hej alla sötnosar! godmorogn på er :) vad ska ni göra idag? :P  Jag ska planera lite saker in för mitt rum sen måste jag tänka hur jag vill ha saker i min lägenhet så jag har det klart ;) kanske får en närsom :D HOPPAS!

Då slipper jag åkaa fram och tillbaka till Linköping och västervik. hehe skulle vara skönt! 

Så tror inte det blir så mkt bloggande idag men ska försöka slänga in ett ''godnatt'' inlägg iaf. 

Imorgon är det skola! Men börjar halv evla. men är i skolan vid halv tio :/.
Så nu kanske ni försår att jag vill ha en lägenhet NUUUUUU!!

Allt för mig! 



Grattis till alla pappor och min pappa på FARSDAG!<3



pusspådigbaby!

Saknardigbaby! 
Duärsåfinochsöt!<3
Gladattjaghardig!<3
Duochjagföralltid!
Jagkommeraldrigsläppatagetomdig!
Duärminminminbaramin!!!! ;)<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela