Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Skolan har börjat igen xD

Publicerad 2011-05-04 16:02:21 i Min Vardag :)

Hejhej! Länge sen jag bloggade men har varit hos min pappa och varit med min underbara kusin.<3
Har ingen data hos pappa. Men jag ska skaffa mig en egen data (Snart hoppas jah!)
Hade fem månader med killen igår;D<3 Älskar han otroligt mkt!<3
Komentera gära massa nu frågor, vad jag ska skriva om. Så fort jag har en egen data ska jag blogga lite mera ;D så stanna gärna kvar om ni tycker min blogg är intessant!

Har även fått sommarjobb i år igen :D 3veckor. Det e ju bra! Känna lite mer pengar till saker jag vill ha :D vill ha en egen teve på mitt rum :D så jag kan kolla på mina pogram och inte simpson (stavas?).
Det blir ju även roligt att ha en tv i Linköping om jag kommer in:D Hoppas jag kommer in och får en lägenhet när jag vill ha en :D då har jag ju en tv o en data ;D hihi Roligt! aja vi hörs senare eller imorgon kan inte lova något :)<3 puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela