Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Har man tråkigt så har man.

Publicerad 2011-05-04 16:56:57 i Övrigt

Namn: Nathalie Nilsson
Piercingar: inga
Tatueringar: 0
Längd: Ca.158,5
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Mörkblond
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja,linköping
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: vet inte
Dricker du alkohol: Smakat av pappa några klunkar öl xD
Använder du droger: Nej, aldrig i livet att jag skulle förstöra min kropp så!
Röker du: - Nej
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: olika
Vad är du rädd för: ormar spindlar
Gillar du att tvätta: tvättar inte men kan ja alltid försöka.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Det är alltid kul :D

SENASTE..
Film du hyrde:
vet ifan men rolig va den
Film du köpte: ingen
Låten du lyssnade på: ingen
Låten du hade på hjärnan: ingen
Personen du ringde: ingen
Tv program du tittade på: En unge i minuten igår.
Personen du tänkte på: Robert

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Ja
Gråtit över en flicka: Ja (KOMPIS)
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Ja.
Blivit arresterad: Nej

ANTAL..
Gånger du varit kär:
Många
Gånger ditt hjärta brustit: några gånger
Hjärtan brustit på grund av dig: venne
Tjejer du kysst: en vanlig puss annars.. min kusin nathalie ofc :P<3 
Gånger ditt namn varit med i tidningen: många gånger
Ärr du har på kroppen: några

SENASTE..
Bok du läste:
 läser som om ingenting av  Katarina Von Bredow :D <33
Personen du fick mail av: inte vet jah
Personen du fick brev av: hmm min kusin för länge sen
Personen du fick sms av: Robert <3
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte: tuggummi

Vad har du gjort idag:
Skolan
Var det kul: ja då
Hur tidigt stiger du upp: halv sju elr sju
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra idag: läsa o ta det lungt
Är du seriös: Ja
Vad är du allergisk mot: inget tror jag
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: Ja 
Kan du stå på händer: ja
Favorit serie: olika

Håkan Hellström eller The Ark: Ingen!
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars winnerbäck
Salt eller socker: spelar ingen roll
Gillar du ketchup: ja
Är du glad nu: ja då
Var du glad igår: Ja
Känner du nån som jobbar på sjukhus: nee
Vad dansar du till: Musik
Stockholm är: en fin stad
Göteborg är: venne har inte varit där
Kan du sjunga: venne xD
Mer värt än guld: Familj, vänner och robert
Spaghetti eller makaroner: båda
Ett land jag helst vill besöka:
massa olika jag vill besöka ;D<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela