Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Convarse :D

Publicerad 2011-05-06 19:44:16 i Min Vardag :)

Tjotjo! Dagen har varit bra, skolan som vanligt men äntligen helg! :) Kollade lite på karlsson och hittade ett par as snygga convarse äkta :D. Ska köpa dom imorgon ;D yeeeh
har bara kopior annars  aja.. men dom är gulvita men blir ljugare nertill :P
kommer bilder på dom senare. lägger i en bild som liknar dom lite grann iaf xD sen ska vi te gamleby och kolla nör min bror har öppen skola. sen ska jag köpa skorna sen drar vi te strupö nice!!! hoppas det e fit´nt väder bara ;D
ska sooooola då!! aja nu vet jag inte vad jag ska skriva. va lite sociala på facebook allihopa! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela