Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

V.13

Publicerad 2011-03-29 18:21:05 i Min Vardag :)

Hej alla bloggisar :D
Idag så har jag åkt till Linköping för att praoa sista veckan. Kom försent till första lektionen men det gick bra :)
vi skulle kolla på film. Sen hade vi engelska och då kollade vi klart på Hairspray ( stavning?). Sen hade vi lunch:P Makaroner och köttbullar mums. Sen skulle vi ha idrott, jag va inte med för jag va lite förskyld så jag och en till va ute och gick sen väntade vi på dom andra som badade. Sen gick vi tillbaka till skolan men jag slutade efter idrotten.. fick vänta på tåget hem sen sitta där och tråka i 1timme och 50min är ju van nu så det gick snabbt. Imorgon blir det Linköping igen.
I helgen så va jag med min underbara kusin och min pappa opch träffade lite folk. Vad ska jag skriva mer om ? detta får räcka kommer lite bilder:D NU!





Och med dennna bild på mig och linnea så avslutar jag detta inlägg :)
Puss :*

Kommentarer

Postat av: Linnea :D

Publicerad 2011-03-29 18:33:29

meen vilken göllig bild på oss då! Du är söt som vanligt och jag e blä som vanligt jag med XD

Älskar dig<3

Postat av: Nathalie :P

Publicerad 2011-03-29 18:35:24

Hahaha Jag e ful och du e söt! ÄLSKAR DIG MER! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela