Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Helg Hos Pappa

Publicerad 2011-03-26 19:30:06 i Min Vardag :)

Heeej alla bloggläsare :D
Nu sitter jag hemma hos pappa i målilla och är med min älskade kusin linnea :D
vi har varit duktiga och cyklat lite,faktiskt hela 6km :P Duktiga vi är då!
Förut idag så har jag inte gjort så mkt utan jag har mest bara varit hemma..Jag har faktiskt solat lite idag :D Jätte skönt var det!

Tänkte se om jag får tag i robert så kanske han vill prata på msn med oss :D <333
Älskar han!

Imorgon blir det att åka hem till västervik igen och prao på måndag,sov morgon också för att dom i linköping induviduella val på morgonen så jag behöver inte vara med på det :D Yeay!

Här kommer en ny och en gammal bild på mig och linnea som vi tagit med hennes cam :D


Hejdå skriver någon annan dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela