Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

13/7 otursnummret!

Publicerad 2011-07-13 23:17:00 i Min Vardag :)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!!

Idag hämtade man sin syster med dom andra syskonen sen åt vi mat och sedan åkte vi till något äventyrsbad i jönköping :D det va  nice! Vill åka ditt fler gånger! snart ska jag till pappa so fyller 50år på lördag! Grattis kära pappa. Jag älskar dig! jaha vad kaj man med skriva.. ? Ja just det linnea gungård om ni vet vem det e så har hon hjälpt mig med att skaffa e youtubekonto så nu ska hon bara lära mig hur man gör och det gör hon ihelgen :D  hoppas vi kan fixa någon liten kort film som ajg kan lägga in! jag vill ha minn data nu!! Jag ska blogga varje dag då! ;D ¨lärde känna en person idag lite mer och hoppas vi kan ses hon och jag :D aja har inte mkt mer att säga men detta va något iaf ;) puss på alla glada elr tröööötta och osociala människor!  :*





Kommentarer

Postat av: Rasmus

Publicerad 2011-07-30 22:40:37

vad heter du på youtube? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela