Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Tjooooh!

Publicerad 2011-12-04 00:25:24 i Min Vardag :)

Tjoooooooh!  Nu tänkte jag blogga om igår allså den 3/12
Vi satt och snacka lite sen så glodde vi på två filmer, en innan maten och en efter maten med chips och choklad :) MUMS! Vi kollade på Amors baller och någon annan film :P åt jätte god mat :D vildsvin och potatis och inlagd gurkar och super duper good sås!! sen har vi bara suttit vid datan vi kollade på julkarlenden men, sen va vi nere på stan, min kompis hade kopt några fina vantar och jag ville också ha såna så vi gick ner och köpte dom och sen blev det en julklapp till min syster ;) najs!!
Sen kollade vi lite på H&M sen gick vi hem. Sen tog vi massa kort innan hon skulle hem :) Dagen har varit underbar! Vi va sen klockan 12-13 tills 23:30. Nu sitter jag och nördar fb och mobilen så klart, funderar på att spela något spel kanske :D för ingen e så social, hähä kommer väl bara sitta uppe ett tag till är sjukt trött. Så jag kommer väl bara skriva något ointressant än bara ''Godnatt''
Detta va allt för mig denna dag :)

Just det återkommer om det i morgon också men det är REDAN ANDRA Advent!!! :O Tiden gååår fooort, måste snabba mig på med julklpparna ;) har ju en julklapp mindre nu ;P

Puuuuuusss och Kraaaaaaaaam


Två bilder från dagen slänger jag in med :) (orkar inte ladda upp alla och får inte ladda upp precis alla eftersom en del är heeeelt konstiga på ig och min kompis vi va fluuuuuumma jätte mkt (a)<33333

HAHA mobba inte min min! hähä
Bilderna säger mer än tuuuuusen ord!!!<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela