Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Tjohh;)

Publicerad 2011-12-11 17:34:10 i Min Vardag :)

Heeeej alla sööta!<3 Sitter och pluggar än men gör även andra saker med, :)

Min bästa blogg om jag kollar väldigt ofta. hon har blivit sjuk :( Hon har fått halsfluss! Massa Krya kramar till saga! Besök hennes blogg sen e skit snygg :)  Sagahusberg.blogg.se :)
Hon är verkligen en super bra bloggare :) Jag älskar hennes blogg och älskar hennes hår eller jag älskar hela henne :)<3 Snart ska vi äta pizza :D gott gott.

Igår va ja med en kompis som bor i Oskarhamn :P Saknar dig Snuttan!! :(<333
måste träffa henne så ofta som det går :D

Nu ska vi beställa pizza :P


Pussi Pussi ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela