Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Tjjooooh!

Publicerad 2011-12-07 17:00:28 i Min Vardag :)

Tjoooh alla glada ;) Har precis duschat och nu dricker jag varm saftglögg :) gooooooott!!
Har typ inget att skriva om jag är så trött så orkar inte tänka och det känns som jag
ska somna framför datan, hähä. Jag hade tre lektioner idag dom två första somna
jag nästan på och idrotten va jag lite seeeeg mot slutet... nu tänkte jag berätta lite
kort om igår när vi va på hockey! :D vi stod i hejaklacken :P gryyymt kul, men
jobbigt att skrika hela tiden det va två personer som ville att alla skulle skrika hela
tiden. Det blev några slagsmål som vaaanligt :D sen var jag tvungen att gå vid
tredje halvleken för att hinna med mitt tåg då stod det 0- 3 till Frölunda... hörde med
en kompis hur det gick för LHC men det gick inte så bra det blev 3-0 till Frölunda så
Frölunda vann!!!! :(:(:((:( buuuuuuuuuuu!!!!! Det va grymt kul!

Detta får duga orkar inte skirva mer och har typ inget att berätta om och nu ska jag
kolla bloggarna jag följer! :D Puss Och Kram Till Er Alla!!!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela