Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Städat!

Publicerad 2011-12-04 15:50:32 i Min Vardag :)

Heeeej alla snyggingar!   Har precis städat klart  hela mitt rum :) jag har dammat överallt och damsugit jätte noga :P Har haft musik på för att få upp tempot och det ät mkt rolihgare att lyssna på musik när men städat :) tkr iaf jag! hähä. Vad har ni gjort idag då? Nu sitter jag och pustar ut och bloggar och lyssnar på radio, men funderar på allt lyssna lite på julradion och sen bara ta det lungt :) och njuta av dagen :) senare blir det mat och jag ska ta ett vaaarmt skööönt bad!
Ha det så bra så hörs vi :D<3

Puss


Dammsugat, men inte våran!




Dammat, men inte den trasan!


Jag är jätte nöjd med mim städning det är så fiint och det luktar gott med ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela