Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Ska blogga om Daniel dagge Kalmar :)

Publicerad 2011-12-15 15:49:48 i Min Vardag :)

Tjooooh! Nu ska jag blogga lite om Daniel dagge kalmar :P haha kan ju börja med att säga att jag inte känner han alls... men det va så här jag kollade på något foto sen råkade jag gå emot en knapp :O hah xD men skrev ett ett meddelande till han och förklarade :) Occ jag har fått svar av han och han skrev att jag skulle blogga om mig men jag vet ju inget förutom hans namn och att han e suuper söt!! ;) varsegod Daniel Dagge kalmar! jag ska se till att du läser detta. Kanske kan skriva om honom någon mer gång! Han bor i borås xD mer vet jag inte :P

Tjuvar två bilder från hans facebook och hoppas det går bra!

Visste e han söt?!


Åhh man ba smällter! Suuuper söt!!




Älskar er!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela