Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Sjukhuset!

Publicerad 2011-12-15 09:02:37 i Min Vardag :)

tjooooh alla! Har för en stund sen varit på sjukhuset för att kolla min rygg gjorde magnetrögen (hur det nu stavas, men skitsamma) :D Ska passa våran hund, men tänkte även sova lite :)
Skulle upp haöv sju en vaknade kvart över sex och jag låg bara och drog mig den kvarten :P
får se vad som händer idag men jag ska ta en lång promenad men hunden efter han ätit. vi ska gå ut i skogen sen ska vi även springa lite så han blir trött :D Ska bara ta det lugnt :D tar dagen som den kommer :)


Puss :*

JagÄlskarMinÄlskling-mest!

Nu ska jag kolla på tjuvarnas jul ^^  den e riktigt spännande, just nu

Vad tror nu kommer dom åka fast eller inte

Kommer kurre hjälpa dom?! hur kommer det gå med fröken Agda... eller den han e förlovad med?!

Hmm det kanske vi får se i dagens avsnitt :)
Vill verkligen inte missa något avsnitt.

Jag har en spankvatten hund! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela