Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Sitter och nördar kamrat :)

Publicerad 2011-12-22 00:02:13 i Min Vardag :)

Heeeej! Sitter och nördar kamart men ska snart lägga mig, lägger in bilder imorgon på granen nu när nästan alla julklappar e på plats. ska slå in två i morgon! I morgon är det min första lovdag gööööött som faaaaaaaaaan!! Hoppas på mer snö! MASSOR! ;) Imorgon ska jag fortsätta städa klart eftersom jag inte hann klart igår och det måste ju va rent när man får gäster på JULAFTON! Det e verkligen ett måste! Sen får vi se vad som händer går väl ut någoting och tar massa kort :P
Men nu ska jag va lite social på msn och fb och efter det ska jag fixa mig och krypa ner i sängen tkr det e så kul att jag har lov och alla andra slutar imorgon xD funderar på att åka och hälsa på min gamla klass en stund eller bara säga hej till alla :)Om TVÅ dahar är det julafton!! yaaaaaaaaaaaaay!


Godnatt alla mina älsklingsblogg läsare! Haha lät lite roligt xD saksamma

flumm... Godnatt och ha en bra kväll/natt ni som e vakna :)


Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss


Om ni vill kolla min kamrat så heter jag Nillzon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela