Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Sitter i skolan ^^)

Publicerad 2011-12-06 14:38:34 i Min Vardag :)

Heeeeej alla underbara! Sitter just  nu i skolan och väntar på att vi ska kolla på hockey :D
LHC mot Frölunda med klassen :P ska bli kul kul!! Kommer skrika på LHC!!! ;)
Sorry att jag inte bloggat på två dagar :P men jag hade inte tid igår, åt middag hos några och vi åkte hem vid halv elva sen va jag tvungen att fixa mig och krypa ner i sängen och sova, skulle liksom upp om 5 timmar det va min sömn i natt och jag kommer hem vid elva idag med tåget så kanske e hemma vid halv tolv :D Senska jag upp  igen :D hehe men slutar kvart över ett :) guuuutt!! Men vi fick ingen sovmorgon!!!!! bläää!!! Är så besviken!!
Åhh, nu har jag inte mer att säga... just det jag ska äta på mc´donals med några innan vi ska til cloetta center och möta dom andra!! D: puuuuuuss och kraaaaaaaaaaam!!!

Blir ingen bild idag heller!

Har även pluggat till ett prov vi ska ha nästa torsdag!! Hatar det prooovet!!
(det är om sex och samlevnad-.-!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela