Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Sitter i skolan!

Publicerad 2011-12-13 09:49:37 i Min Vardag :)

Hej hej alla underbara sitter i skolan har rast just nu sen ska vi fortsätt med vårat jul pyssel :) nice.
Har inte så mkt att blogga om eftersom ajg slutar snart! Slutar 11:30 har halv studiedag för lärarna sak på något möte elr va de va :P Gutt. ska gå på stan i Linköping ;) Så jag lär mig och hittar lite tills jag flyttar hit :D Ska försöka hitta några julklappar med ;D måste fixa det nu... har lite brotom :P men det fixar sig (a) Nä nu ska jag kolla två bloggar och sitta vid fb det e någon som skrivit :P hähä Vi hörs

Förlåt för att jag inte bloggade igår så mkt men hade fullt upp med en läxa vi ska ha prov på torsdag  men jag är ledig hela dagen för jag ska till sjukhuset och kolla min rygg och det tar en timme där sen måste jag vänta på ett tåg som går 11:00 och är framme 12:39 och är bara i skolan i två timar så jag pratade med lärarna om jag kunde va ledig :) Jag fick :D men blir plugg hemma och lite bloggning också såklart ;) Det är så onödigt att åka hit och sen hem efter två timmar :D
Jag slipper den längsta dagen :P Mina klasskamrater har prov och jag får göra det någon annan gång innan julavslutningen iaf ;) Hmm undrar hur det går! vi får se...

Bloggar mer sen :)

Kommer bild på påsarna men inte innehållet efter som jag länkar min blogg på fb så alla mina vänner kan kolla min blogg :) och jag kan ju inte lägga ut bilder på julklapparna när jag länkar min blogg för då kan min kusin och syster se vad jag köpt och det ska ju va heeemliigt!!

Puss
btw jagälskardigälskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela