Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Sista dagen!

Publicerad 2011-12-21 13:46:59 i Min Vardag :)

Heeej älsklingar! Har precis kommit hem från skolan :) Chill dag eftersom vi hade julavslutning idag :) Första va det lite fika med klassen och en tipspromenad xD. Sen gick vi mot kyrkan :/ Men dom va några som sjöng dom va fett bra ;) dom låg hela tiden :D Rektorn pratade lite också :P
Sen gick jag på stan och köpte två julklappar till juklappsleken son vi ska göra på Julafton.
Sen vänta jag e rese med två kompisar ;) sen gick jag till mitt tåg och satt där och sov och lyssna på musik. Nu sitter jag här och kollar lite och käkar men har inget mer att säga nu.


Jo, imorgon börjar mitt lov. eller lite idag med ;)


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela