Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Plugg, plugg, plugg åter plugg!

Publicerad 2011-12-13 18:05:43 i Min Vardag :)

Heeeeeej! Just nu tar jag en liten paus från mitt pluggande och boggar lite ;)
Sen halv tolv till ett har jag gått på stan och kollat runt i olika affärer :) ska på stan på fredag med och kanske handla det sista julklapparna :) elr om jag kanske hittar något här hemma i stan :P
Vad  har ni gjort idag? Tror jag ska se några avsnitt av Tjuvarnas jul sen eller nu och senare plugga lite till sen käka mat och sen blir det nog sängen för min del ;)
Imorgon är det en kort dag skönt kommer hem vid tre :D istället för fyra... dom har ändrat tiderna :D det suger ibland för på fredagar får jag vänta två timmar! -.- Jag slutar halv två och tåget gåt 13:24 -.- surt! Missar det precis... Idag va det en nice dag som ni kanske märkte.. jag bloggade ju då :P hmm vad vill ni veta mer i min blogg? känns som den e tråkig. vet inte om jag ska ta bort bloggen elr om jag ska ta en paus från bloggandet typ en månad. Vad tkr ni? :)

Puss


Paus eller inte paus!

Kommentera! kommer länka bloggen på min facebook  Nathalie Knäppskalle Nilsson!
Så ni kan kommentera där med!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela