Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Myskväll :)

Publicerad 2011-12-16 19:50:55 i Min Vardag :)

Tjoooh! Först varit i skolan sen drog jag till stan med en kompis och skulle köpa julklappar igen :P
Hmmm bad om hjälp lite svårt att veta vad som e killsaker och tjejsaker bland wax parfymer :D
Sen så typ drog vi bara runt inne i stan. Drog oss till rese och hon tog bussen hem och jag väntade på mitt tåg, när det kom så va det massa som sk)ulle på... tåget va fuuullt! Nu har jag precis ätit tacos och väntar på att jag och mina bröder ska handla goodis ;) det va allt och blir bara datan ikväll kanske va med en kompis med :) Myys!

Blev lite beskviken när jag kom hem läste en sak på Aftonbladet.... tråkigt!  Men glad för hans skull!!



Puss


MUUUUUUUUMS!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela