Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Myskväll!

Publicerad 2011-12-17 21:02:32 i Min Vardag :)

tjoooh älsklingar! Har precis käkat jätte god mat! Bakpotatis men smör och salt, sallad, kött och en goood hemmagjord sås! Fy faaaan va goooott!! Vad ska ni göra ikväll då? Jag skulle se en film men den vill inte funka så jag vet inte vad jag ska göra mer men ska fråga om en vill cama med mig :D kommer ta smyg bilder som jag lägger upp här, men nu ska jag va social på msn och fb och ska smsa  min älskling! Eller vi är ju inte tsm än men jag kallar honom så ändån och nu får tycka vad ni vill jag bryr mig inte. Båda säger så... aja detta va allt och som sagt så kommer det bilder tänkte ta kort på min outfit med ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela