Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Mindre än en timme tills idol :)

Publicerad 2011-12-09 18:52:56 i Min Vardag :)

Heeeeeeeeeeeej!! Mindre än en timme tills idol börjar tagga!! Vilka se ska idol?
Ska träffa én kompis i kväll får se om det blir någoy. Det kommer iaf bli kuuuul och senare ska jag köpa gooooooooodis :D muuuums det e st förbannat gootttt?! Snacka om socker boreoande ;)
Just nu kollar jag på Extreme makeover weightloss på tv 4 :) det är lite bra. Det handlar om fetta människor.
Det är en 22-åring som vägade 145,7 kg!!!! OMG!!! hur kan man!!!! Skulle aldriv vilja va så tjock....
stackar dom... men hon mår mkt bättre  nu och vi får se hur mkt hon väger! Hon väger 113,9 hon har gått ner 30 kg!!! :P
Ha det bra så bloggar jag sen!

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusss!!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela