Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Lust och fädring stor :)

Publicerad 2011-12-16 23:04:27 i Min Vardag :)

Heeeeeeeeeeeeeeej! Har  precis kollat på Om en pojke ocn nu kollar jag på Lust och Fädring Stor :) ganska bra faktisk även att den är från 1943 ;) hehe gosar även med min hund! Myys! Blev inte att va med min kompis får ta det en annan gång :D. Snart ska jag väl gå ut med hunden! Var är snön den måste komma nu! Linköping har inte någon snä heller! Bara tre dagar kvar sen jullov!!! Underbart att sova med dig älskling!! Skriver sen, ska ladda ner min film senare elr om jag gör det imorgon.Nu ska jag fortsätta kolla på filmen men ni kan va sociala på fb bara att lägga till mig! Adda såfall Nathalie Knäppskalle Nilsson :)


Puuuuuuuuuuuuuss och smeeeeeeeeek!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela