Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

julafton!

Publicerad 2011-12-24 14:04:16 i Min Vardag :)

Heeej! Rubriken säger allt! Idag är det JULAFTON! Men ingen snööö:( ingen julafton utan snö!!!
Ge oss snö nu!! Ska fira med familjen :9 kulkul! Åhhh vad jag längtar till maten och julklapparna!!!
Idag är det en speciell dag inte bara julafton min kääära kusiiiiiiin fylller hela 16 år idag!!!
STORT GRATTIS till henne! Gratta henne på hennse blogg! Jag länkar den :)
Gratta gratta MASSOR! Kommer lägga in bilder på vad jag fick :) kommer även lägg ut mina saker från julklappsleken sov vi hade igår! Så det kommer komma bildbomb senare! Om jag orkar annars blir det imorrn jah lovar att det ska komma ut hit ;)




Dagens outfit är!
Linne- hm
Röd ov vit randig tröja- ginatrioot
gråa byxor- jc (tror jag)
sprupor- vet inte
Ringar- en fick jag av en person och den andra köpte jag i Kalmar :)


Haha har ju underkläder med men det vet ju alla :D


Lite julkänsla!

Puss! :*

Älskardig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela