Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

''Godnatt''

Publicerad 2011-12-18 20:26:57 i Min Vardag :)

Heeeeej! Skriver godnatt nu, ska börja fixa mig lite smått sen kolla på vad jag ska ha på mig hoppas det kommer mer snö det är bara 6 dagar kvar till JULAFTON!!! ni kommer få se allt jag fått ;) Tre dagar i skolan kvar eller man kan bara säga två :P för på Onsdag så går vi bara till 10:20 ;D jätte najs (A) Det jag kommer få hos pappa kommer jag inte lägga upp med engång.... för pappa har inget internet. vet inte om han ska fixa han sa det någon gång. Men först måset han lära sig hur en data funkar xD haha snäll jag e! ;) men kanske får låna Linneas data och lägga in bilderna vi får se hur det går! Nu ska jag kolla några bloggar sen fixa mig och krypa ner i sängen och plugga tills mitt prov!! -.- hoppas jag blir godkänd iaf!!!



Puss




Bild från i sommras! orkade inte fixa håret så satte bara upp det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela