Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Godmorgon!! :)

Publicerad 2011-12-03 11:47:14 i Min Vardag :)

Godmorgon på er sötisar! Vaknade för en stund sen, gick ner och duschade nu ska jag äta lite frulle :) jag ska va med en kompis idag så det blir inte så mkt bloggande men jag bloggar ikväll någon gång och lägger väl in lite bilder som vi kanske tar :P vi får se! Jag fundrar på om vi ska åka ner till sta och ta lite kort :) hmm får se vad hon säger. Nänä nu ¨måste jag fortsätta att fixa  mig innan hon kommer. Jag ska föna håret sen ska jag platta det och sminka mig lite och en skvätt parfym ;) hähä men ni får ha det så bra så hörs vi ikväll någon gång elr imorgon :D

hoppas ni klarar er utan min bloggning idag! :)


Massa Puuuussar och Kraaaamar till ER!!!!

Slänger in en gammal bild på mig och min kompis som jag ska va med idag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela