Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Godmorgon!

Publicerad 2011-12-19 11:19:07 i Min Vardag :)

Heeeeeej! Sitter i skolan på min första lektion vi ser på film men alla sitter vid datan och skiter i filmen :D Deeeeeen suuuuger!! Sen har vi lunch pannkakor :) rast till halv ett sen svenka lektion och sista lektionen e matte -.- Sen vänta en timme i rese, kul :( Sen hem och plugga järnet glömde mina papper hemma. Shiiit oh jag har prov i morgon sista timmen :/ gaaaaah hoppas på G. Berätter  mer imorgon om hur det gick nu ska jag kolla fb och en blogg får se om hon bloggat något!
Puuusss! <3
Gammal bild men tog den från google finns med där haha xD
Älskardig!<3

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2011-12-19 19:04:13

haha bilden finns på google eftersom att JAG har lagt upp den på min blogg för ganska så länge sen ^^)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela