Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Godmorgon :)

Publicerad 2011-12-18 13:15:57 i Min Vardag :)

Gooooodmorgon alla! Vaknade halv tolv, ätit frukost och har precis duschat :) Jag e ensam hemma med huden dom andra köper julkappar, jag har typ köpt alla julklappar hr bara några kvar elr om det bara e en.
Jag har några julklappar som jag ska köpa i mellan dagarna, det e så mkt fiiint som man kan handla när det e rea. Det är inte vad den kostar som räknas det är inehållet! Idag ska jag plugga och ta hand om hunden men ska även blogga, kommer lägga ut bilder sen när jag kommer tillbaka :) både på mig och hunden. Ska försöka få med båda oss på samma bild. Det snöar ute :) det ska snöa mer!!!!!!!! Snööa mer mer MER!!!!
våran hund verkar älska snöööön! :D lägger upp dagens outfit med ;)

Haha en liten bild på mig ;)




Dagen outfit är detta!


Mysbyxor- fick dom i present så vet inte vart dom e köpta.
Linne- Köpte jag i bulgarien när vi va där 2009
Enkel sminkning  lite puder sen mascara Blusher :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela