Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Bra dag!

Publicerad 2011-12-02 21:40:11 i Min Vardag :)

Heeeej alla rara!! Har precis ätit, bakpotatis med kött och sås + sallad! (skiiiiitgott!) Kollade lite på idol med :) springer och kollar när Robin sjunger! Han e FAN ta mig bäääääst!! Han måste faaaan få vidare !!!! ;)

Skoldagen: Ganska chill idag. Började kvart över åtta men försov mig. Skulle upp 5:00 men jag vaknade 07
fick paniiik sprang ner och skulle säga till mina foster föräldrar att jag hade försovit mig! Men våran hund blev så glad så jag fick hälsa lite på han, sen gick jag in och sa att jag hade försovit mig och dom sa att det inte va bra, jag skyndade mig upp igen och gjorde mig iordning seg var jag så fick cykla som en galning för att hinna med tåget! Jag hann med tåget åt frukost på tåget och tog det lugnt sov ganska mkt ;) skööönt!! Sen när jag gick till skolan såg jag våran lärare vid rese och sen gick jag vidare och såg en till lärare. ropade på läraren och han vände sig om och gick med mig en bit eftersom vi skulle samma håll, han jobbar på skolan :P Sen gick vi och snacka lite såhär pratde vi.
Han: Heej, hade du sovmorgon idag eller?
Jag:Neej, jag försov mig!
Han: Vad har du för lektion då?
Jag: hmmm.... minnersförlust ?
Han: Estetisk verksamhet?
Jag: jaa det har jag
Han: Den är inställd pga att våran lärares pappa hade dött idag eller inatt.
Jag: Jaha... så den e inställd? :O sen sa jag stackars henne...
Sen stannade han och prata med någon och ´jag skulle gå vidare men jag stannade och pratade med några sen gicj jag till skolan! Kom i på lektionen och fick gå ut och hämta min bok när jag kom in skulle dom precis sluta läsa -.- haha onödigt att hämta allt då! Sen körde vi hetastolen, var helt okej, fattade lite iaf :D
Sen va lektionen slut sen hade vi datakunskap fett kuuuul!! :D lär mig faktiskt någon ny grej varje gång xD hähä!
Sen va deet luuuuunch!!! ;) yay! liiiite gott! Sen hade vi äckel svenska, blöööh, skrev om min helg... läraren ville veta vad jag skulle göra?! :O Det ska hoon skita i!! Men jag va så illa tvungen så jag skrev typ att jag skulle sitta vid datan och käka  godis, sova sen skulle jah typ hitta på något på lördgaen sen tare lugnt på söndag, sen äre måndag igen!! -.- Ska bliii sååå skööööönt med jullov!!!! LÄNGTAR! Då slipper man två korkade lärare yaaaaaaaaaaaaaaay!!!  Slänger in någon bild bara, detta blev ett inlägg men kanske inte så intressant men, just nu lyssnar jag på musik och kollar på idol... just det de sa jag i början men skitsamma ;) Nu ska jag drömma vidare i mina underbara taaaankar med en persooon!! yay! Hare gött så hörs vi senare!! Puuuuuuuuuuuuuss & Kraaaaaaaaaam Till er alla!! <3




BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!<3 Kommer komma så lååångt efter idol :)<3




BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST även att han åkt ut men han kommer komma så låååångt!!!!<333



Feeeeeeeeeett braa!!!!! Hon ska gå vidare till finalen med ROBIN!!!!!<3


Amanda Fondell
Härligt talat tror jag att Amanda Fondell kommer åka ut ikväll, lägger upp en bild på den som åkte ut senare efter utröstningen!

Alla fyra e mina favoriter!!!!!!!!!<3333333333333333333




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela