Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Bonde söker fru :P

Publicerad 2011-12-14 16:36:37 i Min Vardag :)

Heeeeeej! Just nu sitter jag och kollar på bonde söker fru inte så kul men det går :D 
Har käkat lite och tänkte kolla lite på tjuvarnas jul :)  Idag har skoldagen varit bra ;P
Hade en lektion som innerhåller om våran kurs som jag går och sen hade vi engelska men vi fick fika ocg sen kollade vi på Mr bean firar jul ;) inte så kul man har sätt den mkt... och sen hade vi idrott rätt kul faktiskt :) gymade idag men det känns i mina ben och armar får se hur det går imorgon, kommer kanske inte kunna gå.
Imorgon blir det ingen skola för mig, ska till doktorn och kolla min rygg sen ska jag bara slappa och kanske se något avsnitt av tjuvarnas jul om jag inte hinner titta på alla måste se dom andra vill se hela så jav fattar vad som händer. Tkr ni den e bra eller inte? Många tkt den e bra men att inte det e för barn att det är för vuxna :P
Men jagg tkr den e kul! Många tkr den e dålig och många tkr den e bra! Den kanske e lite barnslig!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela