Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

blandade skaker att göra innan jag lägger mig!

Publicerad 2011-12-04 18:57:48 i Min Vardag :)

Heeejsan! Tänkte bara säga lite onödigt skit enligt mig :) men kanske intressant för er ;) (hoppas jag!)
Har precis ätit mat rester sen helgen :) sjukt gooott! Tänkte säga vad jag ska göra innan nio :)
Jag ska göra dessa saker
- Jag ska snart göra min frukost tills imorgon :)
- Jag ska baada, sen smörja in mig med salva :P
- Sen ska jag ta på mys kläder :)
- sen borsta tänderna :D
- Sen hoppas jag att jag kan skriva lite innan jag kryper ner i sängen :P

Jag ska värkligen föörsöka hinna med det :)

Det kommer inte bli så lång men men ;)

ha det så bra så hörs vi snart :)

Nu ska jag baaada :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela