Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Bästa julafton!

Publicerad 2011-12-24 21:31:52 i Min Vardag :)

HEEEEEEEEJ! Har precis fått alla julklappar! Fick en heldel saker jag önskade mig plus lite annat :)
Kan inte tänka eller berätta jag är så choooookad!! Jag har FÅTT en lägenhet!!!!! yaaaaaay!!!
Jag ska åka på kryssning med :D:D:D:D:D:D:D:!!! ååhhh denna julafton e ta mig faaaaaaaan bääääääääääääääääääääääääääääääääst!!!!!!!!


Lägger in bilder på allt jag fick hoppas ni kan se va det är!


såhär såg granen ut :)
Granen och alla julklappar nu är det tomt! :)




sakerna :D



Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-12-25 13:34:24

Länkbyte? söt blogg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela