Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

4 timmar kvar :/

Publicerad 2011-12-31 20:37:34 i Min Vardag :)

Heeeeej! 4 timmar kvar tills det är 2012 :) längtar ;). Ska bara njuta av sista dagen av 2011 sen ska jag njuta av början av 2012 vad ska ni göra? firar ni nyår eller inte.
Jag har typ kollat massa bloggar som är intressanta, jag älskar bebisar så självklart kollar jag bebis bloggar unga mammor som e otroligt duktiga! Men  det finns idioter till allt sluta klaga på dom. Skulle ni vilja döda ett barn!? jag skulle inte göra det!! Aldrig i mitt liv!!!!


Så till er som e mammor ta inte åt er all skit, dom e bara avundsjuka att dom inte får eller att inte deras pojkvänner inte vill skaffa barn, bara för att det blir oplanerat så älskar dom sitt barn!



Så lägg av med erat bullshiiiit!!! Innan ni råkar illa ut och det e e som gjort det så... passa er säger jag!!!!




Dom e bara för söta! blir KÄÄÄÄÄR!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela