Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Sista dagen på anders ljungstedsta gymnasium

Publicerad 2011-04-01 19:48:02 i Min Vardag :)

Hej idag va det sista dagen i Linköping. Skön men ändå tråkigt, min vanliga skola denna vecka sen ska jag praoa på hotell och resturang :D. Idag blir det fredagsmys men dom bästa. Imorgon hittar man väl på något. På söndag har jag och min älskling 4 månader :D<3 Älskar dig MEST!<3333333. Kommentera gärna vad jag ska skriva om... för jag har inte en anning. xD hmm.. vi ska äta god mat som vanligt :P kommer olika bilder nu på min Älskling och jag och min kusin ;D

puss och kram skumbanan xD





(denna bild är gjord av min käraste kusin Linnea :D
Kolla hennes blogg: trustmepeople.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela