Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Lördagen den 16/4-11

Publicerad 2011-04-16 15:27:29 i Min Vardag :)

Hejsan! Va ett tag sen jag bloggade men har varit på hotell och resturang Mån- tors. Blää!
och nu börjar man bli sjuk. Blääh!

Igår så gjorde jag typ ingeting eftersom jag inte kännde mig så pigg men idag e det lite bätter idag kommer även Matilda hit vid 5 är dom hemma. Denna dag e så seg vaknade redan vid halv 9 och kunde typ inte andas genom näsan... är så förkyld så dt täpper igen aja detta va ointressant men men kommentera nu då så det kan bli bättre :P.

Saknar min pöjk! <3


love ya

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-16 22:07:35

TÖNT!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-26 17:58:37

okej. normalt...?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela