Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Linnea Gästbloggar ^^)

Publicerad 2011-04-30 23:19:24 i Gästbloggning

Hej Alla Nattas Bloggläsare :D
Tänkte vara lite busig och göra ett lite gästinlägg i nilssons blogg,oxh hon vet inte om det :P
Ojski Bojski! x.x

Men jag tänkte bara säga att jag älskar Dig natta och du betyder extremt mkt för mig! DU kommer alltid göra det oavsätt vad,vi är lika och olika på både bra och dåliga sätt men mest positivt!
Vi har alltid roligt tillsammans och hittar alltid på massa skojiga saker och ger oss ut på massa vägar i målilla som inte ens jag gått på innan,oftast brukar det vara i skogen,där jag inte brukar gå ^^) Älskar att jag får träffa dig varje månad,men önskar att du bodde här så vi gick i samma skola och klass :D Hade varii grymt kul skulle jag tro!

Glöm inte kolla min blogg :D Linnea Gungård heter jag och min blogg brukar handla om min vardag,skolan,fritiden och om min kusin så klart :>
http://trustmepeople.blogg.se/
Kolla min blogg :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela